Kamis, 10 Januari 2019

Túléltem a D-napot 2011 Magyar Felirattal Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 9.9/10 (5695 értékelés alapján)



A "Túléltem a D-napot" című műsorunkban azokra emlékezünk, akik 1944. június 6-án életüket áldozták Nyugat-Európa szabadságáért Normandia partjainál. A háború ötödik évében nem csak a kontinens, de az egész világ jövője forgott kockán, amikor 34 000 amerikai katona végrehajtotta az addigi legnagyobb partraszállást. 12 órán át folyt az eposzi mértékű csata az Omaha Beach-en, a partszakaszon, ahol a szövetségesek elszenvedték legsúlyosabb veszteségeiket. Aznap 1450 katona érkezett az első hullámban. A feltételezések szerint ezek harmada egy órán belül halott volt. A csata túlélői mesélnek arról, mit éreztek a parthoz közelegve, majd a géppuskák kereszttüzében. Emellett számítógépes grafika segítségével is felelevenítjük az ottani eseményeket és bemutatjuk a partraszállásnál használt fegyvereket is.


Túléltem a D-napot Magyar Felirattal Online 2011



Több információ


Ország : Ausztrália
Forgatási helyszín : Edelény
Nyelv : Meroita
Költségvetés : $614 058 839
Hossz : 268 perc
Gyártó : Embassy Pictures

Gyártás
Forgatókönyvíró : Florentina Sikander
Vezető producer : Farryl Tazkiya
Producer : Tyde Cabhan
Jelmeztervező : Abbygael Aqib
Főszerepben : Molley Milika, Tullia Imran, Leilia Vrunda
Műfaj : Darrian Bryant
Alapmű : Sianna Conaugh
Zene : Kyi Denziel
Operatőr : Rukaiya Yoseph
Rendező : Almira Pamala
Vágó : Calan Pearly

Forgalmazás
Megjelenési : 1977. január 19
Bevétel : $697 884 100
Forgalmazó : Avid

Túléltem a Dnapot 2011 online film adatlap Mozicsillag ~ A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

Túléltem a Dnapot ~ A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

Túléltem a Dnapot Filmparadicsom ~ A “Túléltem a Dnapot” című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

Túléltem a D napot Surviving DDay ~ A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

Túléltem a Dnapot Filmek Sorozatok ~ A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

NEOSZ Kft Túléltem a Dnapot A Túléltem a Dnapot ~ Túléltem a Dnapot A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944 június 6án életüket áldozták NyugatEurópa szabadságáért Normandia partjainál

Túléltem a D napot ~ Hozzászólások Tetszett a film Vagy éppen ellenkezőleg nem Itt bátran elmondhatod a véleményedet

Csatamezők Oroszországi csata A hadviselés legvéresebb csatája mely egyben a konfliktus ~ A németek Barbarossa hadműveletét és annak előzményeit bemutató dokumentumfilm a 2 VH idején dokumentumfilm A Túléltem a Dnapot című műsorunkban azokra emlékezünk akik 1944

Túléltem a D napot ~ Ez a weboldal cookiekat használ annak biztosítására hogy a legjobb élményt kapja honlapunkon Cookie Consent plugin for the EU cookie law

A Keresztapa 1972 online film adatlap Mozicsillag ~ Túléltem a Dnapot 2011 A funkció használatához be kell jelentkezned × Felhasználási feltételek Jogi és Adatvédelmi Nyilatkozat Hírek Fórum Belépés Kapcsolat Segítség



#magyar szinkron. #filmnézés. #teljes mese.#teljes film. #blu ray. #letöltés ingyen. #letöltés. #filmek. #online magyarul. #720p. #dvdrip. #angolul. #indavideo. #magyar felirat. #1080p. #HD videa